Op incidentele basis

Op incidentele basis

Break-Fix is de Engelse term voor de dienst (Nederlands: Op incidentele basis). Dit houdt in dat u zelf verantwoordelijk bent voor uw IT en wij zullen u hierbij op aanvraag assisteren. Uiteraard kunt u ook onze helpdesk raadplegen voor adviezen en al uw overige vragen.

Wilt u zelf niet verantwoordelijk zijn voor uw IT infrastructuur? Dan kunt u dit uitbesteden, wij worden dan uw IT afdeling waardoor u gericht aan de slag kunt met wat echt van belang is voor uw bedrijf. Bent u hierin geïnteresseerd? zie dan hieronder onze services:

  • Managed IT Services: Real-time monitoring van uw IT infrastructuur met inbegrepen extern ondersteuning. Managed IT Services kan worden bijgesteld naar wensen waarbij het mogelijk is om heel uw IT infrastructuur voor een vast bedrag per werkplek af te nemen.
  • Monitoring: Real-time monitoring van uw IT infrastructuur zodat u niet voor onverwachte situaties komt te staan.
  • Regulier Onderhoud: Periodiek onderhoud uitgevoerd door een IT Professional.

Onze break-fix service omvat:

  • Hardware en software probleemoplossing en herstel.
  • Netwerk probleemoplossing en herstel.
  • 24 x 7 x 365 service in Nederland.
  • Uitvoering door gecertificeerde en getrainde technici.
  • Vrijwel alle apparatuur en software.
  • Apparatuur die onder garantie valt en buiten garantie valt.
  • Hardware vervanging en desgewenst organiseren en in gebruik stellen van een reserve pool.