Monitoring

Met monitoring hebben wij real-time (live) inzicht in de statistieken en meldingen van uw computer. Hierdoor kunnen sommige storingen worden verholpen voordat deze problemen veroorzaken. Denk hierbij bijvoorbeeld aan hardware die fouten beginnen te genereren. Dit is meestal een teken dat de hardware kapot aan het gaan is. Met bijvoorbeeld regulier onderhoud worden de systemen op besproken tijden geanalyseerd. Indien deze hardware tussen die tijden in fouten genereert waarna het kapot gaat, dan verstoort dit voor u uw workflow. Met monitoring wordt het mogelijk om dit soort storingen structureel op te lossen voordat deze uw organisatie/workflow bedreigen.

Het is met monitoring ook mogelijk om bijvoorbeeld lastige incidenten (bijvoorbeeld chronische incidenten) veel gemakkelijker in kaart te brengen en deze gestructureerd op te lossen. Wij geloven er in dat wij u door middel van deze dienst een veel betere dienstverlening kunnen aanbieden.

U kunt deze dienst ook bij ons afnemen in een andere variant waarbij u het pakket zelf naar wensen kan bijstellen. Deze dienst heet Managed IT Services, hierbij is extern ondersteuning standaard inbegrepen. U heeft hierbij ook de optie om bijvoorbeeld ondersteuning op locatie aan het pakket toe te voegen. Voor meer informatie hierover zie Managed IT Services.